«Complèxica-3: seminaris per a la transdisciplinarietat»

El dimecres, 11 de juny de 2014, el Grup de Complexitat, Comunicació i Socio/lingüística i el Projecte Scripta, amb el suport del Centre Universitari de Sociolingüística i Comunicació (CUSC-UB), organitzen el tercer seminari de la série «Complèxica: seminaris per a la transdisciplinarietat»

Resum: La Dra. Bel tractarà sobre com l’estudi del llenguatge natural, la lingüística, necessita la col·laboració de diferents ciències. Aquest fet té efectes directes en la manera de concebre’n l’estudi i l’abast, obre noves perspectives, i obliga a una reformulació dels corrents que fins avui havien estat preeminents. El seminari, doncs, es fixarà principalment en la nova visió de la dicotomia sincronia /diacronia, el paper de la informàtica més enllà del seu rol d’eina, i l’impacte dels models bio-inspirats sobre la lingüística teòrica.

Dades de l’acte

Data: dimecres, 11 de juny de 2014
Hora: 18.00h
Lloc: Sala de Professors de la Facultat de Filologia de la UB (5è pis, Edifici Josep Carner)
Contacte: cusc@ub.edu

Informació addicional

Per a més informació, podeu consultar la pàgina web del Grup de Complexitat, Comunicació i Sociolingüística.

Ja podeu consultar al canal youtube del CUSC (cusc1b) el vídeo del segon seminari (Conferència «De Vico a Peirce», a càrrec d’Amadeu Viana.