Presentació del volum 12 de la Col·lecció Scripta: Els balls parlats de Sogra i Nora i de Dames i Vells de Tarragona

Coberta del llibre "Els balls parlats de Sogra i Nora i de Dames i Vells de Tarragona"

Dilluns dia 13 de setembre a les 19:30 es va presentar al Jardí de la Casa Canals (carrer d’En Granada, núm. 11, Tarragona) el volum 12 de la Col·lecció Scripta titulat Els balls parlats de Sogra i Nora i de Dames i Vells de Tarragona. Dues mostres del teatre popular festiu (segles XIX i XX) coordinat per Pere Navarro i del qual són coautors Eva Rufín, Joan Pere Fortuny, Marta Terreu i Patrícia Resa, amb pròleg de Pau Ricomà.

La presentació del llibre la van fer Pau Ricomà, alcalde de Tarragona, Francesc Massip, catedràtic d’història del teatre de la Universitat Rovira i Virgili i Pere Navarro, editor del llibre i professor del Departament de Filologia Catalana de la Universitat Rovira i Virgili.

Vegeu aquí la notícia a l’edició de Tarragona de Nació Digital.

Llegiu el text de la presentació: